Kuvapostaus! :)

Eli nyt mun blogiin ei oo tullu vähään aikaan postauksia koska en oo ehtiny kirjotella mitään. Oon siis pitänyt vähän taukoa. Nyt ajattelin sitten että pidän pienen kuvapostauksen. Näitä kuvia on paljon eli tässä on sellaisia joita mun on pitänyt täällä blogin puolella julkaista mutte en oo ehtiny, muitakin kuvia laitan. :) Jokaiseen kuvaan yritän keksiä kuvatekstin jotta sitten vähän tiiätte mistä on kyse.

Esteleiriltä Chevaluxista, Masa


Väpä:)

Monte

Mahl<3 Muita kuvia Montesta muissa postauksissa:D

Tästä kerrasta lisää kuvia myös muissa postauksissa :D

Sannin poni Snoukku, jolla menin valmennuksessa tiistaina

Ti 1.10 Snoukku

    
Ti 1.10 Snoukku
Desillä valmennuksessa kesällä

kaverin koira Nipsu


Chevaluxin esteleiri 2013, Herra Huu

Chevaluxilta, harjottelin kuvaamista xD



Montella valkussa kesällä :)

Snoukku-poni:)

2012-2013 Horze MiniCupin voittajaponi+minä :)<3

Cillillä tunnilla :)









Noniin, eiköhän siinä ollu aika paljon kuvia jo. Eli oltiin sunnuntaina estekisoissa ja sijoituin 60 neljänneksi ja 70cm viidenneksi. Niissä oli siis perusrata ja uusinta. Täksi viikonlopuksi ollaan lähdössä kaksiin kisoihin. Lauantaina koulukisat ja sunnuntaina este. Nyt on siis kovaa reeniä. ;)
Oltiin myös valmennuksessa tiistaina ja menin Snoukulla ja Desillä. Sitten vielä loppuun että mulla on ehkä yks yllätys mut siitä myöhemmin. ;D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti