Noniin ja taas oon vähän myöhässä tän blogin kanssa. :DD Eli olin viime viikolla koulu ja estekisoissa. Koulukisoissa oli raviohjemassa 4. ja tutustumisluokan helpossa ceessä jaetulla2 . sijalla. :D Estekisoissa ei sitten mennytkään niin hyvin. 60-70 perusradalla 2 kieltoa, hylätty. 80-85cm perusradalla 1 kielto, enkä siis päässyt kummassakaan luokassa uusintaan. Nooo... joskus näinkin. :D Maanantaina en käynytkään tallilla ja Tiistaina oli valmennus. Valmennuksessa olin Ossilla ja Desillä. Valkut meni kyllä ihan hyvin kun en oo hypänny hirveesti tolla Ossilla. :) Keskiviikkona oli koko päivän tallilla ja Ratsastin Snoukulla ja Desillä. Eilen olin myös tallilla ja menin Ossilla estetunnille. Tää päivä oliki sellanen loma tallista-päivä. :D Huomenna aamulla klo 9 onkin jo Rosalin kouluvalmennuksessa ja Sunnuntaina Jalasjärvellä estekisat. Huhhuh mitä reeniä! ;DD Mun kamerasta on jotenkin salama rikki ja se tarttis viedä korjaukseen ja vien viim. maanantaina, sillä sen tarttis olaa loppuviikoks korjattu, koska oon menossa Hesaan kattoo HIHS:ää. :)
La 5.10 Lähdössä koulukisoihin.

Su 6.10 estekisoissa

Su 6.10. Mummu ja Isä :)
Su 6.10. kielto perusradan viimeiselle esteelle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti