Here I am ! :D

Mulla on ollu sellanen ol jo hetken aikaa että on pakko tehä joku postaus niin nyt sitten päätin tehdä kun on aikaakin. :) En nyt jaksa kertoa kuitenkaan hirveen pitkälle mitä ollaan tehty ja mitä on tapahtunut niin kerron nyt pääpirteittäin tästä ekasta kuukaudesta tänä vuonna. :D Tossa viimeviikon perjantaina olin koulussa vaan kaks tuntia koska lähdettiin Titan, Marin, Marian ja iskän kanssa hakemaan kahta ponia Tervsundin tilalta. Eli siis haettiin mulle kaksi ponia koeajalle kuukaudeksi porin tallille. Oon ratsastanut molempia mutta tammasta on tullut heti favorite girl.♥ Eli toinen on siis Pedro, ruuna 6-v ja tamma Daylight, Lilli olisko ollu 12-v. :D  Maanantaina sain tietää suru-uutisen ja siis Lotta ja Moa on lopetettu. :'(  Voimia Emmille ja Marille! ♥ Tiistaina oli Titan estevalmennukset ja olin Desillä ja Lillillä. Hyppäsin siis ekan kerran Lillillä.  Keskiviikkona okin Agan kanssa ratsastamassa Lillin ja Pedron. Torstaina meidän perheen piti lähteä Ouluun, mutta lähtö siirrettiin perjantaille joten olin Lillillä estetunnilla.  :) Perjantaina en ollut koulussa koska lähdettiin siis Ouluun niinkuin varmasti ymmärsitte. :D Oltiin perjantaista sunnuntaipäivään Oulussa ja nyt ollaan mummulassa Raahessa.  Jos jaksan niin teen postauksen uusista poneista tänään. Ja kuvassa on Lilli ja minä. :)

1 kommentti:

  1. Sinut on haastettu!
    Löytyy mun blogista: theyonlylifetheirlifes.blogspot.fi

    VastaaPoista