Kisat 1.5.

Nyt kun en oo taas kirjotellu vähään aikaan niin aloitetaan vaikka tiistaista. Tiistaina menin koulun jälkeen tallille Titan valmennukseen. Mentiin jumppasarjaa ja paljon linjoja, tehtiin myös rataa. Binks kielsi vain yhden kerran koska tulin liian hitaalla ja voimattomalla laukalla esteelle, mutta muuten meni todella hyvin ja tuli hyviä lähestymisiäkin. Illalla menin Desillä ilman satulaa pitkästä aikaa eikä Desi pukittanut laukassa kuin vain yhden kerran. :D Keskiviikkona tein Binksin kanssa puomilinjaa ja yksittäistä puomia ja tein muutaman hyvän etäisyyden. Torstaina olin estekisoissa Tupunan ratsupihassa, Eurassa. Menin Binksillä ristikon ja 50cm ja Desillä 60-70cm ja 80-90cm. Binks oli vauhti päällä ristikkoluokassa, eikä tiputtanut yhtään, joten voitin sen luokan. Desi oli ihan täydellinen ja voitin sen kanssa molemmat luokat, joskin 80-90 oli hieman ylivoimainen sillä meitä ei ollut siinä luokassa kuin kaksi ja sen toisen heppa kielsi heti ensimmäiselle esteelle. Perjantaina ratsatin molemmat ponit liinassa, vaikka Desin kanssa se olikin vasta liinaan totuttelua. Menin siis ilman satulaa ja ilman ohjia ja Maria liinasi. Desi pukitteli laukassa niin paljon kuin kerkesi ja minä yritin parhaani mukaan pysyä selässä. :D Binksin kanssa uskalsin jopa laukata silmät kiinni ja kädet sivuilla. Tänään tein Marian ja Jennin kanssa kaikki boksit ja sen jälkeen menin Marian kanssa taas liinaamaan Binksiä kun minä olin selässä, Desillä oli tänään vapaapäivä. :) Perjantaina olin 6 tuntia Ratsastusvaruste Nurmessa taksvärkissä, availin paketteja, hinnoittelin ja laitoin hyllyyn. Äiti osti mulle ratsastussukat ja Binksille putsit. Kokeilin myös varmaan kymmenet ratsastushousut ja kolmet oli hyvät, joten nyt mietin että haluanko jotkut niistä vai ostanko nyt jotkut halvat ja myöhemmin panostan housuihin, sillä nyt on niin paljon kaikkea hankittavaa. Laitan kuvia viime viikonlopustanja kisoista. :)










 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti