Kankikurssi ja suunta kohti kisoja

Moikka taas! 
Eli olin kankikurssilla 14-15.7. Kyläkorven ratastuskoululla.
Maanantaina menin Binksillä ja sain sen kunnolla läpiratsastettua kangilla.
Binks oli tosi hyvän tuntunen ja laukkakin tuntui aktiiviselta, eikä liian hitaalta, matalalta.
Tiistaina menin koulun hevosella, Reipulla, joka osoittautuikin hauskaksi kaveriksi.
Askellajit mukavat istua ja eteenpäin ratsastus oli erittäin tärkeässä osassa Reipun kanssa.
Tiistaina Kari Nevala tuli meidän tallille pitämään valmennusta 
ja tää onkin mun vika valkku ennen kesän kohokohtaa, SeaHorse Weekiä.
SeaHorse Week on tosiaan isoimmat kisat missä oon koskaan ollu 
ja mua vähän jänittää miten selviän siellä. :D
Keskiviikkona olin Anniinan estetunnilla Desillä
ja sen jälkeen menin Binksillä ilman satulaa.
Binks oli tosi hyvän olonen, pysyi hanskassa ja pystyin tekemään temponvaihteluita yms.
Torstaina olin Titan tunnilla ja Binks painoi kädelle siirtymisissä laukasta raviin,
joten mun täytyi tehdä pysähdyksiä ja saada Binks tuntumalle myös pysähdyksessä.
Eilen Binks juoksi irtona, koska sillä oli niin paljon ylimääräistä energiaa.
















 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti